La comenzi de peste 500 lei
Aboneaza-te la newsletter si beneficiezi de 5% reducere la achizitia acestui produs.
Dulap de birou directorial Prestige este partenerul ideal in organizarea eficienta a biroului. Spatiile de stocare multiple si compartimentarea sa inteligenta de ajuta sa pastrezi totul in ordine si la indemana.
Indiferent daca ai nevoie de spatiu pentru documente, dosare, carti sau alte obiecte de birou, dulapul de birou directorial Prestige ofera solutii versatile si functionale. Rafturile generoase pot gazdui dosare si carti in mod organizat, asigurand accesul rapid la informatiile necesare. Sertarul incorporate este ideal pentru depozitarea obiectelor mai mici, precum pixuri, agrafe, notite sau alte accesorii de birou. Acest dulap elegant este proiectat pentru a satisfice standardele profesionistilor din orice industrie.
Dulap birou directorial Prestige combina designul sofisticat si functionalitatea pentru a crea un spatiu de stocare perfect – atat din punct de vedere estetic, cat si practic. Fabricat din materiale de inalta calitate, dulap Prestige emana rafinament. Detaliile decorative de culoarea bronzului ale biroului adauga un element de rafinament si eleganta extraordinara. Bronzul este o culoare asociata cu luxul, prestigiul si opulenta, iar utilizarea acestor accente aurii în designul biroului aduce un aspect regal, distins. Detaliie de culoarea bronzului nu adaugă doar un factor estetic impresionant, dar pot contribui si la crearea unei atmosfere calde si prietenoase in birou. Bronzul este adesea asociat cu succesul, prosperitatea si bogatia, iar prezenta sa in decorul biroului poate inspira incredere.In acelasti timp inalta nivelul de profesionalism al spatiului.
Specificatii:
Constructie | Placi aglomerate din lemn 30 mm,metal |
Dimensiuni (cm) | Latime 102 cm/ Adancime 52 cm /Inaltime 75 cm. |
Bine de stiut | Contine 2 colet ,43 kg dupa montaj. |
Montaj | Necesită montaj specializat |
*Livrarea produselor noastre se face cu ajutorul firmelor de curierat agreate.
*Dimensiunile pot fi cu o marja de + / – 5 cm .
*Imaginile au doar rol ilustrativ si pot contine accesorii neincluse in pachetul standard.Unele specificatii pot fi modificate de catre producator fara notificare prealabila sau pot contine erori de operare.
După finalizarea comenzii imediat veţi primi un e-mail de confirmare care atestă intrarea comenzii dvs. în baza de date Mobila Max. În cel mai scurt timp veţi fi contactat telefonic de către un consultant de vânzari Mobila Max pentru stabilirea detaliilor legate de plata şi livrarea comenzii.
Termenul de livrare este între 2-3 zile lucrătoare (București/ Ilfov) din momentul achitării avansului și în provincie 4-5 zile lucrătoare din momentul achitării integrale a produsului, în funcţie de disponibilitate în stoc.
În cazul în care comanda a fost plasată în magazin, programarea pentru livrare se va face de către consultantul specializat pentru livrări împreună cu dumneavoastră.
Înainte de data stabilită pentru livrarea comenzii, vom confirma ziua și ora și vom oferi un interval de ore în care vom ajunge la dumneavoastră, pentru a evita inconveniențe ce au legătură cu traficul sau alte situații neprevăzute ce pot apărea.
Este important ca atunci când este stabilită ziua și ora livrării, o persoană cu vârsta de peste 18 ani să fie acasă pentru preluarea comenzii și să existe căi de acces corespunzătoare pe scara blocului pentru urcarea mobilierului la etaj.
În transport nu se beneficiază și de montaj. De aceea, defectele rezultate în urma montajului necorespunzător nu pot fi imputate Mobila Max.
Livrarea produselor se face până în fața casei/locuintei .Manipularea cat si montajul le putem asigura doar in Bucuresti si Ilfov in functie de disponibilitatea echipei de montaj iar costul va fii stabilit de catre reprezentantul Mobila Max si transmit catre client.
Costul de transport:
Detaliile privind livrarea produselor se vor stabili telefonic .
Condiţiile de transport şi livrare sunt valabile doar pe teritoriul României.
Dupa plasarea comenzii, un consultant de vanzari Mobila Max va va contacta pentru confirmarea comenzii. Dupa confirmarea comenzii se va emite o Factura Proforma ce se va trasmite prin email.
Plata Facturii Proforme se pot face astfel :
• Plata numerar in magazin – la oricare dintre punctele Mobila Max de lucru.
• Plata prin Ordin de Plata (virament bancar) in contul Mobila Max Center SRL – specificat in Factura Proforma – Plata prin Ordin de Plata se va face numai in baza Facturii Proforme.
• Pentru livrarile in Provincie este obligatorie plata in avans (inainte de livrare).
• Plata la destinatie (ramburs) se poate efectua doar pentru mobilierul mic (scaune, mese).
• Plata in RATE – prin finantatorii parteneri: BRD, Banca Transilvania, Garanti Bank, Alpha Bank, Card Avantaj. La Mobila Max puteti achizitiona in rate, prin mai multe programe. Aveti posibilitatea de face plata integrala a produselor printr-un card normal (de debit), dar si prin intermediul unui card de credit in 10 Rate. Mergi intr-unul dintre magazinele Mobila Max, platesti cu cardul tau de cumparaturi Garanti Bank si soliciti plata in maxim 10 rate;
Comanda cu cardul
Finantare in rate
Alegeti culoarea dorita
Oriunde in Romania