Plateste in rate prin Leanpay

Masuta de cafea Simge-MobMax

SKU: SGE-05

Masuta de cafea Simge-MobMax

SKU: SGE-05
PRP: 600 Lei 430 Lei
Rata: 152.48 Lei/luna
Vreau detalii

Această măsuță transformă orice spațiu într-un loc de întâlnire confortabil și primitor.

LIVRARE GRATUITA
LIVRARE GRATUITA

La comenzi de peste 500 lei

Aboneaza-te si primesti 5% REDUCERE
Aboneaza-te si primesti 5% REDUCERE

Aboneaza-te la newsletter si beneficiezi de 5% reducere la achizitia acestui produs.

Descriere

Adu-ti musafirii si colaboratorii mai aproape, intr-un cadru prietenos in birou, alaturi de noua ta masa de cafea Simge.

Îți dorești să ai un loc special pentru întâlniri de afaceri, dar și pentru momente de relaxare?  Măsuța de cafea Simge este soluția ideală pentru a crea un mediu prietenos și propice colaborării, fiind potrivită atât pentru angajați, cât și pentru întâlniri cu clienți sau parteneri de afaceri.

Cu un design atrăgător și o construcție solidă din plăci de lemn, măsuța de cafea Simge devine centrul de socializare și de schimb de idei. Blatul rezistent din PAL melaminat de 18 mm+18 mm oferă durabilitate și stabilitate în timpul întâlnirilor importante. Dimensiunile generoase îți oferă confortul necesar pentru întâlnirile cu mai mulți oameni.

Fie că organizezi o sesiune de brainstorming sau o întâlnire de afaceri, masa de cafea Simge oferă un spațiu convenabil pentru a-ți expune ideile și a face planuri. În plus, măsuța de cafea Simge adaugă un plus de profesionalism și eleganță în biroul tău.

Poți combina cu ușurință această masă cu mobilierul existent sau o poți asocia cu biroul directorial Simgebiblioteca birou directorial Simge și dulapul birou directorial Simge, creând astfel un decor unitar și sofisticat precum este acest set mobilier birou directorial Simge.

Specificatii:

Constructie Placi aglomerate din lemn 18 mm.
Dimensiuni (cm) Latime 70 cm / Adancime 50 cm / Inaltime 42 cm.
Bine de stiut  Contine 1 colet,14 kg dupa montaj.
Montaj Necesită montaj specializat

*Livrarea produselor noastre se face cu ajutorul firmelor de curierat agreate.

*Dimensiunile pot fi cu o marja de  + / – 5 cm.

*Imaginile au doar rol ilustrativ si pot contine accesorii neincluse in pachetul standard.Unele specificatii pot fi modificate de catre producator fara notificare prealabila sau pot contine erori de operare.

Info Livrare

După finalizarea comenzii imediat veţi primi un e-mail de confirmare care atestă intrarea comenzii dvs. în baza de date Mobila Max. În cel mai scurt timp veţi fi contactat telefonic de către un consultant de vânzari  Mobila Max pentru stabilirea detaliilor legate de plata şi livrarea comenzii.
Termenul de livrare este între 2-3 zile lucrătoare (București/ Ilfov) din momentul achitării avansului și în provincie 4-5 zile lucrătoare din momentul achitării integrale a produsului, în funcţie de disponibilitate în stoc.

ATENŢIE!
 
Termenul de livrare se consideră din momentul achitării avansului de 50% din valoarea totală a comenzii. Livrarea se va face după ce achitarea diferenţei este confirmată de bancă. Termenul de livrare se calculează în zile lucrătoare.
Livrarea se va face la adresa solicitată de către client, la data şi în intervalul orar stabilit de comun acord cu consultantul de vânzari Mobila Max.

În cazul în care comanda a fost plasată în magazin, programarea pentru livrare se va face de către consultantul specializat pentru livrări împreună cu dumneavoastră.

Înainte de data stabilită pentru livrarea comenzii, vom confirma ziua și ora și vom oferi un interval de ore în care vom ajunge la dumneavoastră, pentru a evita inconveniențe ce au legătură cu traficul sau alte situații neprevăzute ce pot apărea.

Este important ca atunci când este stabilită ziua și ora livrării, o persoană cu vârsta de peste 18 ani să fie acasă pentru preluarea comenzii și să existe căi de acces corespunzătoare pe scara blocului pentru urcarea mobilierului la etaj.

În transport nu se beneficiază și de montaj. De aceea, defectele rezultate în urma montajului necorespunzător nu pot fi imputate Mobila Max.

Livrarea produselor  se face până în fața casei/locuintei .Manipularea cat si montajul le putem asigura doar in Bucuresti si Ilfov in functie de disponibilitatea echipei de montaj iar costul va fii stabilit de catre reprezentantul Mobila Max si transmit catre client.

Costul de transport:

49 lei pentru comenzile până în 1389 lei
179 lei pentru comenzile între 1390 – 30.000 lei

Detaliile privind livrarea produselor se vor stabili telefonic .

Condiţiile de transport şi livrare sunt valabile doar pe teritoriul României.

Întrebări

MODALITATI DE PLATA

Dupa plasarea comenzii, un consultant de vanzari Mobila Max va va contacta pentru confirmarea comenzii. Dupa confirmarea comenzii se va emite o Factura Proforma ce se va trasmite prin email.

Plata Facturii Proforme se pot face astfel :

• Plata numerar in magazin – la oricare dintre punctele Mobila Max de lucru.

• Plata prin Ordin de Plata (virament bancar) in contul  Mobila Max Center SRL – specificat in Factura Proforma – Plata prin Ordin de Plata se va face numai in baza Facturii Proforme.

• Pentru livrarile in Provincie este obligatorie plata in avans (inainte de livrare).

• Plata la destinatie (ramburs) se poate efectua doar pentru mobilierul mic (scaune, mese).

•  Plata in RATE  – prin finantatorii parteneri: BRD, Banca Transilvania, Garanti Bank, Alpha Bank, Card Avantaj. La Mobila Max puteti achizitiona in rate, prin mai multe programe. Aveti posibilitatea de face plata integrala a produselor printr-un card normal (de debit), dar si prin intermediul unui card de credit in 10 Rate. Mergi intr-unul dintre magazinele Mobila Max, platesti cu cardul tau de cumparaturi Garanti Bank si soliciti plata in maxim 10 rate;

 

Cum cumpar mobila online?

Pentru a cumpara produse din magazinul nostru, aveti la dispozitie multiple modalitati de comanda: comanda pe site sau intr-un din punctele de lucru Mobila Max.

Comanda pe site:

Pentru a efectua comenzi prin intermediul magazinului online este necesar sa va inregistrati, folosind date de identificare valide. Magazinul foloseste un cos de cumparaturi „virtual”, in care dumneavoastra adaugati produse folosind butonul „adauga in cos”. Acest buton il puteti gasi langa fiecare produs la lista de produse sau la pagina cu detaliile despre produs. Dupa ce ati adaugat un produs in cos, se va deschide pagina care prezinta continutul cosului de cumparaturi. In acest moment puteti fie sa va intoarceti la pagina anterioara folosind butonul „continua”, fie sa trimiteti comanda folosind butonul „comanda”. Cand va decideti sa trimiteti comanda, in ecranul Trimite comanda alegeti modalitatile de plata si livrare; puteti sa adaugati datele despre firma dvs. sau alte adrese folosind Contul meu. Daca aveti alte observatii in legatura cu comanda, puteti sa le scrieti la rubrica „Observatii”. Dupa ce ati bifat optiunile dorite, faceti click pe butonul „comanda”. Dupa trimiterea comenzii online, veti fi contactat in cel mai scurt timp de un reprezentant Mobila Max pentru a confirma comanda dvs. Va rugam sa asteptati confirmarea noastra inainte de a face plata, pentru a preveni eventualele neconcordante ale stocului produselor afisat pe site si cel real. 

Mobila Max se angajeaza, pe durata garantiei, sa repare produsele intr-un termen de 15 zile de la data inregistrarii reclamatiei, conform prevederilor Legii OUG nr.140/2021 , cu modificarile si completarile ulterioare. Alegerea caii de solutionare se va face de catre Mobila Max prin intermediul unitatii service.

Service-ul se face conform garantiei Mobila Max si are ca scop repararea fara niciun cost suplimentar a unui produs, in cazul lipsei de conformitate ori in cazul defectiunii de fabricatie. Returnarea contravalorii se face numai daca produsul nu poate fi reparat sau inlocuit. Reparatia se face pentru defecte constatate in momentul dezambalarii produsului, in perioada de garantie.

In cazul in care la oricare dintre produsele Mobila Max constatati defecte de fabricatie, in momentul achizitonarii, ne obligam sa reparam produsul in termen de 15 de zile.

  • daca produsul nu mai poate fi reparat, iar pe stoc nu exista nici un alt produs identic, clientului ii va fi returnata in totalitate suma platita intr-un maxim de 15 de zile.

Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.

Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin adresa de e-mail: office@mobilamax. ro sau completati formularul de retur. Daca va retrageti, vom rambursa costul produsului pe care am primit-o de la dumneavoastra fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind modalitate de plata transfer bancar.

Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa depozitului din Intrarea Nessli nr 14 Adunatii Copaceni Jud Giurgiu, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.

Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor. Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor.  Pentru returnarea produselor comercializate de Mobila Max ne puteti contacta telefonic la numarul 0729 156 156. Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.

ATENȚIE:

În cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, componente sau accesorii lipsă, certificate de garanție lipsa, sau nu sunt returnate în aceeași stare în care au fost livrate către client, Mobila Max are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse mobilierului de către reprezentanții noștri. (conf OUG 34/art 14)

Comenzile cu modalitate de plata cu card achitate prin Mobilpay/Netopia pot suferi intarzieri de cateva zile dupa finalizarea returului in functie de banca beneficiarului.

Cum returnati produsele:

In momentul receptionarii comenzii verifica cu atentie starea exterioara a coletelor : ambalaje in buna stare – sa nu fie rupte, zgariate, murdare, smulse de pe produs, colturi rupte sau infundate, sau alte semne de proasta manipulare a produsului. Daca constati aceste nereguli, iti recomandam sa soliciti completarea unui Proces verbal de constatare, in prezenta curierului, in momentul livrarii, in care sa specifici natura problemelor sesizate (ambalaje deteriorate, rupte, manipulare defectuoasa, etc ). Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului. Daca reprezentantul firmei de curierat refuza completarea Procesului verbal de constatare, te rog sa contactezi imediat un reprezentant al firmei Mobila Max, la numarul de telefon : 0729 156 156 unde veți primi suport pentru rezolvarea reclamatiei. Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este în stare perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, iti recomandam sa refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi pe Procesul verbal de constatare, in prezenta curierului in momentul livrarii, starea produselor deteriorate. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.

Returul produselor Mobila Max:

Daca, din orice motiv, nu sunteti 100% multumit de un produs pe care l-ati cumparat, puteti sa il returnati in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care a  fost livrat de catre curier. 1. Completati cererea de retur pe www.mobilamax.ro  sau prin email office@mobilamax.ro    asigurandu-va ca produsul pe care vreti  sa il returnati indeplineste conditiile de retur.

2. Specificati  in cerere una dintre optiunile de retur :schimb cu acelasi model, schimb cu un produs diferit vandut de Mobila Max sau rambursare a sumei de bani platite la cumparare.

3. Dupa aprobarea cererii de retur, Mobila Max va trimite firma de curierat la dvoastra pentru ridicarea produselor ,costul de transport va fii suportat de dvoastra.

Daca ati optat pentru rambursarea sumei platite la cumparare si produsul pe care l-ati returnat indeplineste conditiile de retur, iti vom returna banii in contul specificat de tine in formularul de retur sau pe card, daca ati platit cu cardul. Banii vor fi vizibili in contul sau pe cardul dvoastra in maxim 14 zile calendaristice. Dupa completarea  formularului de retur   ,Mobila Max va trimite firma de curierat pentru ridicarea produselor de la dvoastra, costul de transport va fi suportat de catre dvoastra.

Pentru a returna produsul este necesara descarcarea si completarea acestui formular si trimiterea lui la adresa office@mobilamax.ro.

Conditii generale:

Puteti returna produsele in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care au fost livrate de curier, fie ca sunteti persoana fizica sau juridica. Asadar, pentru a fi luat in considerare, cererea de retur poate fi trimisa cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data livrarii. Toate produsele pe care le returnati trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ati primit. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre dvoastra: au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.

Trebuie sa returnati produsele in ambalajul original, insotite de etichetele initiale, intacte, NEFOLOSITE  si toate documentele cu care au fost livrate.

Puteti returna saltelele, doar daca sunt sigilate in folia de plastic in care sunt ambalate( deci acesta folie nu a fost indepartata de pe suprafata husei de acoperire a saltelei ).

Puteti returna orice produs de mobilier doar daca este sigilat.

Nu putem accepta ca retur produsele care au fost desigilate si montate.

Daca ati deschis coletul si constati ca produsul nu este ceea ce ai dorit, puteti cere returul numai in conditia in care produsul este ambalat in aceeasi forma in care l-ati primit, in acelasi ambalaj, foarte bine inchis si sigilat, pentru a nu suferi daune pe timpul transportului sau al manipularii de catre curier.

Atentie la modul de ambalare, deoarece la predarea acestuia de catre curier, Mobila Max are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse mobilierului.

Comanda speciala:

Produsele confectionate dupa specificatia clientului- dimensiuni, culoare, material  ce poarta denumirea de „comanda speciala” nu pot fi returnate

La Mobila Max puteti achizitiona in rate, prin mai multe programe.

1.CARACTERISTICI IMPRUMUT LEANPAY:

  1. Fara adeverinta de salariu/talon de pensie(verificare baza de date ANAF);
  2. Flux 100% digital -raspuns instant;
  3. Dobanda fixa/rate fixe(rata creditului nu se modifica pe perioada creditului);
  4. Valoarea imprumutului : de la 250 lei la 25.000 lei;
  5. Durata creditului: 3,6,9,12,18,24,36,48 de luni;

Credit 100% online prin LEANPAY  Vezi detalii aici.

2.CARACTERISTICI IMPRUMUT PRIN CARDUL DE DEBIT SAU CARDUL DE CREDIT IN 10 RATE .

Aveti posibilitatea de face plata integrala a produselor printr-un card normal (de debit), dar si prin intermediul unui card de credit in 10 Rate.

(Banci partenere – BRD, Banca Transilvania, Garanti Bank, Alpha Bank, Card Avantaj)

Pas 1: Selectati produsul/produsele dorite si adaugati-le in cos.

Pas 2: In cazul cumpararii cu credit online, selectati una din cele doua optiuni de plata:

Pas 3: In cel mai scurt timp posibil, un consultant de vanzari Mobila Max va va contacta pentru confirmarea comenzii (disponibilitate si livrabilitate).

Pas 4: Dupa confirmarea comenzii, Mobila Max va va emite o factura proforma. Aceasta va putea fi utilizata in relatia cu creditorul selectat. In cel mai scurt timp posibil, un consultant al institutiei de creditare va va contacta pentru stabilirea detaliilor.

IN MAGAZIN:

In magazinele Mobila Max se pot achizitiona produse prin cardul de cumparaturi de la Garanti Bank si puteti solicita plata pana la 10 rate sau prin Leanpay

Atentie! Daca cosul de cumparaturi contine produse care nu pot fi achizitionate in rate sau care nu sunt in stoc, veti fi contactat de catre un consultant de vanzari Mobila Max in acest sens.

Mai jos gasiti toate informatiile necesare referitoare la creditor, acte necesare, calculator de rate si posibilitatea de a aplica online pentru creditul dorit:

După finalizarea comenzii imediat veţi primi un e-mail de confirmare care atestă intrarea comenzii dvs. în baza de date Mobila Max. În cel mai scurt timp veţi fi contactat telefonic de către un consultant de vanzari  Mobila Max pentru stabilirea detaliilor legate de plata,pret,stoc şi livrarea comenzii.
Termenul de livrare este între 2-3 zile lucrătoare (Bucuresti/Ilfov) din momentul achitarii avansului si in provincie 4-5 zile  lucratoare din momentul achitării integrale a produsului, în funcţie de disponibilitate în stoc.
 
ATENŢIE!

Termenul de livrare se consideră din momentul achitării avansului de 50% din valoarea totală a comenzii. Livrarea se va face după ce achitarea diferenţei este confirmată de bancă. Termenul de livrare se calculează în zile lucrătoare.

Livrarea se va face la adresa solicitată de către client, la data şi în intervalul orar stabilit de comun acord cu consultantul de vanzari Mobila Max.

În cazul în care comanda a fost plasată în magazin, programarea pentru livrare se va face de către consultantul specializat pentru livrări împreună cu dumneavoastră.

Înainte de data stabilită pentru livrarea comenzii, vom confirma ziua și ora și vom oferi un interval de orar în care vom ajunge la dumneavoastră, pentru a evita inconveniențe ce au legătură cu traficul sau alte situații neprevăzute ce pot apărea.

Este important ca atunci când este stabilită ziua și ora livrării, o persoană cu vârsta de peste 18 ani să fie acasă pentru preluarea comenzii și să existe căi de acces corespunzătoare pe scara blocului pentru urcarea mobilierului la etaj.

In transport nu se beneficiază și de montaj. De aceea, defectele rezultate în urma montajului necorespunzător nu pot fi imputate Mobila Max.

Livrarea se face până în fața imobilului.

Costul de transport:

49 lei pentru comenziile pana in 1.389 lei
179 lei pentru comenziile intre 1.390 – 30.000 lei

Detaliile privind livrarea produselor se vor stabilii telefonic .

Condiţiile de transport şi livrare sunt valabile doar pe teritoriul României.

Comentarii

Recenzii

0 recenzii

0% (0)
0% (0)
0% (0)
0% (0)
0% (0)

Adaugă o recenzie

Plata sigura

Plata sigura

Comanda cu cardul

Cumpara in rate

Cumpara in rate

Finantare in rate

Culori personalizate

Culori personalizate

Alegeti culoarea dorita

Livrare la domiciliu

Livrare la domiciliu

Oriunde in Romania

vreau să aflu primul noutățile!

Abonează-te la Newsletter și fii la curent cu cele mai noi oferte Mobila Max!