Potrivit articolului 9 alin. 1 din Ordonanta Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, aveti dreptul de a va retrage din contractele incheiate la distanta, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile de la data la care intrati dumneavoastra sau o parte terta, alta decat transportatorul, indicata de dumneavoastra, in posesia fizica a produselor / a ultimului produs.
Pentru a va exercita dreptul de retragere trebuie sa ne informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract, utilizand o declaratie neechivoca transmisa prin adresa de e-mail: office@mobilamax. ro sau completati formularul de retur. Daca va retrageti, vom rambursa costul produsului pe care am primit-o de la dumneavoastra fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care suntem informati cu privire la decizia dumneavoastra de a va retrage din prezentul contract. Vom efectua aceasta rambursare folosind modalitate de plata transfer bancar.
Expediati produsele sau inmanati-le direct noua la adresa depozitului din Intrarea Nessli nr 14 Adunatii Copaceni Jud Giurgiu, fara intarzieri nejustificate si, in orice caz, in decurs de maximum 14 zile de la data la care ne-ati comunicat retragerea. Termenul este respectat daca produsele sunt trimise inapoi inainte de expirarea perioadei de 14 zile.
Va trebui sa suportati costul direct al returnarii produselor. Sunteti responsabil doar pentru diminuarea valorii produselor care rezulta din manipulari, altele decat cele necesare pentru determinarea naturii, calitatilor si functionarii produselor. Pentru returnarea produselor comercializate de Mobila Max ne puteti contacta telefonic la numarul 0729 156 156. Operatorii nostri va vor oferi suport in alegerea modalitatii de returnare si va vor oferi detaliile necesare cu privire la adresa de expediere a produselor, ambalare sau contactarea firmei de curierat.
ATENȚIE:
În cazul în care produsele a căror returnare se solicită prezintă ambalaje deteriorate sau incomplete, urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice, componente sau accesorii lipsă, certificate de garanție lipsa, sau nu sunt returnate în aceeași stare în care au fost livrate către client, Mobila Max are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse mobilierului de către reprezentanții noștri. (conf OUG 34/art 14)
Comenzile cu modalitate de plata cu card achitate prin Mobilpay/Netopia pot suferi intarzieri de cateva zile dupa finalizarea returului in functie de banca beneficiarului.
Cum returnati produsele:
In momentul receptionarii comenzii verifica cu atentie starea exterioara a coletelor : ambalaje in buna stare – sa nu fie rupte, zgariate, murdare, smulse de pe produs, colturi rupte sau infundate, sau alte semne de proasta manipulare a produsului. Daca constati aceste nereguli, iti recomandam sa soliciti completarea unui Proces verbal de constatare, in prezenta curierului, in momentul livrarii, in care sa specifici natura problemelor sesizate (ambalaje deteriorate, rupte, manipulare defectuoasa, etc ). Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului. Daca reprezentantul firmei de curierat refuza completarea Procesului verbal de constatare, te rog sa contactezi imediat un reprezentant al firmei Mobila Max, la numarul de telefon : 0729 156 156 unde veți primi suport pentru rezolvarea reclamatiei. Daca in urma deschiderii coletului constati ca produsul comandat nu este în stare perfecta de livrare şi prezinta semne de lovire, zgarieturi sau alte probleme de tip estetic, iti recomandam sa refuzi comanda. Pentru a refuza comanda trebuie sa completezi pe Procesul verbal de constatare, in prezenta curierului in momentul livrarii, starea produselor deteriorate. Procesul verbal nu mai poate fi completat dupa plecarea curierului.
Returul produselor Mobila Max:
Daca, din orice motiv, nu sunteti 100% multumit de un produs pe care l-ati cumparat, puteti sa il returnati in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care a fost livrat de catre curier. 1. Completati cererea de retur pe www.mobilamax.ro sau prin email office@mobilamax.ro asigurandu-va ca produsul pe care vreti sa il returnati indeplineste conditiile de retur.
2. Specificati in cerere una dintre optiunile de retur :schimb cu acelasi model, schimb cu un produs diferit vandut de Mobila Max sau rambursare a sumei de bani platite la cumparare.
3. Dupa aprobarea cererii de retur, Mobila Max va trimite firma de curierat la dvoastra pentru ridicarea produselor ,costul de transport va fii suportat de dvoastra.
Daca ati optat pentru rambursarea sumei platite la cumparare si produsul pe care l-ati returnat indeplineste conditiile de retur, iti vom returna banii in contul specificat de tine in formularul de retur sau pe card, daca ati platit cu cardul. Banii vor fi vizibili in contul sau pe cardul dvoastra in maxim 14 zile calendaristice. Dupa completarea formularului de retur ,Mobila Max va trimite firma de curierat pentru ridicarea produselor de la dvoastra, costul de transport va fi suportat de catre dvoastra.
Pentru a returna produsul este necesara descarcarea si completarea acestui formular si trimiterea lui la adresa office@mobilamax.ro.
Conditii generale:
Puteti returna produsele in termen de 14 zile calendaristice din momentul in care au fost livrate de curier, fie ca sunteti persoana fizica sau juridica. Asadar, pentru a fi luat in considerare, cererea de retur poate fi trimisa cel tarziu in a 14-a zi calendaristica de la data livrarii. Toate produsele pe care le returnati trebuie sa fie in aceeasi stare in care le-ati primit. Nu putem accepta produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate sau care au fost deteriorate de catre dvoastra: au ambalajul deteriorat sau incomplet, urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice; de asemenea, nu putem accepta produsele care nu sunt insotite de toate accesoriile.
Trebuie sa returnati produsele in ambalajul original, insotite de etichetele initiale, intacte, NEFOLOSITE si toate documentele cu care au fost livrate.
Puteti returna saltelele, doar daca sunt sigilate in folia de plastic in care sunt ambalate( deci acesta folie nu a fost indepartata de pe suprafata husei de acoperire a saltelei ).
Puteti returna orice produs de mobilier doar daca este sigilat.
Nu putem accepta ca retur produsele care au fost desigilate si montate.
Daca ati deschis coletul si constati ca produsul nu este ceea ce ai dorit, puteti cere returul numai in conditia in care produsul este ambalat in aceeasi forma in care l-ati primit, in acelasi ambalaj, foarte bine inchis si sigilat, pentru a nu suferi daune pe timpul transportului sau al manipularii de catre curier.
Atentie la modul de ambalare, deoarece la predarea acestuia de catre curier, Mobila Max are dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse mobilierului.
Comanda speciala:
Produsele confectionate dupa specificatia clientului- dimensiuni, culoare, material ce poarta denumirea de „comanda speciala” nu pot fi returnate